«Rød/hvit katt savnet»

 
Eg googlar på «rød hvit katt», og ventar meg knapt noko, men kva finn eg? F.eks.:

«Rød langhåret hannkatt med hvitte poter, hvitt bryst og i ansiktet er savnet fra Montebello Ullern siden 23. desember.»

Og så er det foto av ein fin katt med normale kattefargar.

Eg som trudde at katten i den italienske drømmen var skikkeleg fantastisk raud! Nå veit eg ikkje lenger.

Er ein raud katt berre NRF-raud, altså raud som ei ku eller ein raudost (brunost)? Slik er det visst.

Men gjeld dette også for den italienske katten som det kom ein slange ut av? I den dramatiske drømmen passar det godt med sterke fargar, men korleis var eigentleg drømmen?

Spørsmålet går rett til Italia. Dei har kanskje ikkje raude kyr, jf. Raudlin, og iallfall ikkje raudost, der?

Stikkord: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommenter innlegget